Történetünk
Hogyan alakult meg a Giovani márka
Márkánk és termékeink, megalakulásuk során, hosszú folyamaton mentek át, amelybe alapos piackutatás és termékkínálat-kutatás után vágtunk bele, hogy a legjobb minőségű termékeket hozhassuk el önöknek. Az ötletünk arra a kérdésre való válaszként fogalmazódott meg, hogy hogyan tehető illatossá a ruha flakonos parfüm használata nélkül is. Célul pedig azt tűztük ki, hogy a ruhák a mosás után nemcsak tiszták, hanem sokáig illatosak is legyenek. A hagyományos öblítőszerek használatával a ruhák csak egy kis ideig illatosak, ha egyáltalán illatosak. Ezért használatuknak nincs értelme. A mi mosóparfümjeinket még jóval a mosás után is érezni fogja.
Engedjék meg, hogy végig vezessük önöket azon az úton, amelyen nekünk is végig kellett mennünk, hogy ezeket a luxus olajalapú mosóparfümöket kifejleszthessük önöknek.
Hosszú piackutatás után jutottunk el a parfümillat-esszenciákat tartalmazó mosóolajok gyártásának lehetőségéhez. Eredetileg ezek a mosóolajok Olaszországban készültek, innen ered márkánk neve is, amely az olasz Giovani nevet viseli. Mindenre külön odafigyeltünk. Úgy a termékre, mint a logónkra is, amelyet grafikusok egész csapata alkotott meg. A logónk első arcképei a nagy G betű különböző változatai voltak. Végül az az ötletünk támadt, hogy a logóba belekomponáljuk egy csepp körvonalait is, ami azt jelképezi, hogy az olajalapú mosóparfümeink folyékony halmazállapotúak. A Giovani logó termékeink luxusminőségét fejezi ki. A Giovani parfümöket az Európai Unióban fejlesztettük ki, ami garantálja a lehető legmagasabb minőségi szintű kidolgozásukat. A piacon lévő legjobb minőségű illatesszenciákhoz és összetevőkhöz minden mosóparfüm szülőföldjén, Olaszországban jutottunk hozzá. Olyan anyagokat válogattunk össze, amelyeknek nincs káros hatása a bőrre, mint az, sajnos, egyes termékek esetében előfordul.
A Giovani termékcsalád fejlődése
De térjünk még vissza utunk elejére. Nagyon alaposan megfontoltuk, hogy ki fogja számunkra ezeket a termékeket fejleszteni, megkezdtük maguknak az illatoknak a tesztelését. A megfelelő, koncentrált illatesszenciák és összetevők kiválasztása több, mint 9 hónapig tartott csak azért, hogy a legideálisabb illatokat válogathassuk össze önöknek.
Mielőtt megkezdtük volna mosóparfümjeink fejlesztését, már meglévő márkákat teszteltünk. A kezdeti tervünk az volt, hogy a már meglévő márkák egyikét hozzuk be. Ezért igyekeztünk minél nagyobb mennyiségű olasz mosóparfümöt letesztelni. Ezek a termékek ugyanis éppen Olaszországban jöttek létre. Az olasz piacon több mint 40 különböző mosóparfümmárka található. Így tehát szinte mindegyik gyártót és forgalmazót megszólítottuk. És megközelítőleg 30 olasz márkát teszteltünk le. A tesztelések során fokozatosan arra a megállapításra jutottunk, hogy az olasz mosóparfümök illatának intenzitása, sem tartóssága nem megfelelő. Egy márka sem felelt meg elvárásainknak, amelyeket egyes szlovák ügyfelek véleményei alapján támasztottunk. Az olasz mosóparfümök nem sokban különböztek a hagyományos öblítőktől. Bár némely márka illatosabb volt, de sosem volt az igazi.
A már meglévő olasz márkák alapos tesztelését követően úgy döntöttünk, hogy saját terméket fogunk gyártani és saját márkát hozunk létre. Az előkészületek és a fejlesztés hosszú hónapjai következtek, ami parfümszakértők és specializált gyártók együttműködésével történt. Illatainkat parfümszakértők csapata tervezte meg és hozta létre. A parfümök keverése bonyolult alkímia, ezért nagyon örülünk, hogy a fejlesztés során rendelkezésünkre állt ezeknek a szakembereknek a csapata.
A Giovani termékek rendkívül koncentráltak, parfümesszenciákat tartalmaznak, amelyek tökéletesen átillatozzák ruháját és otthonát is. Nemcsak magáról az illatról van szó, hanem az illat minőségéről, tartósságáról is, illetve az is fontos, hogy ne irritálja a bőrt. Az illatok összeválogatása során arra is odafigyeltünk, hogy márkánk különböző aromákat tartalmazzon, amelyek között megtalálhatók az édes, az üde, vagy akár a fűszeres illatok is. A Giovani termékek közé olyanokat is besoroltunk, amelyeket világmárkák ihlettek, mint például a Dolce Gabanna vagy az Yves Saint Laurent, vagy egyéb neves márkák. Mivel egyes parfümök a világpiac állócsillagai, elengedhetetlen volt számunkra, hogy az olajalapú mosóparfümeink ugyanazt az illattónust viseljék, amit egészen biztosan minden ügyfelünk nagyra fog értékelni.
Az elkészült termékeket illatuk szerint különböző színű csomagolásba osztottuk. Ez a szín szorosan összefügg a névvel és egyben az illattal is. Mindegyik szín és megnevezés az adott olaj illatát képviseli. Hat alap mosóparfümünk van. Viszont specialitásunkat a korlátozott darabszámban kapható illatok jelentik, amelyeket bizonyos anyagokkal egészítettünk ki és koncentráltabbak is. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a többi parfümünk jelentősen gyengébb lenne. A korlátozott darabszámban kapható kollekció azért is különleges, mert mivel egy kicsit koncentráltabb, elég kisebb mennyiséget használni belőle. Darabszáma korlátozott, és miután elfogy, már nem lesz megtalálható kínálatunkban. Általában a drága világhírű parfümök alapján készül. A korlátozott darabszámban kapható illatot rendszeresen cserélni fogjuk, például évszakok szerint vagy az előnyben részesített illatok szerint, a parfümvilág irányvonalai szerint, amihez a tapasztalt szakértőink csapata is igazodik a Giovani márka korlátozott darabszámban kapható illatainak tervezése során.
A márkánk és a mosóolajok megalkotása során nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy ezek a termékek magas minőségűek legyenek, hosszantartó illatot és intenzitást biztosítsanak, ártalmatlanok és nem utolsó sorban páratlanok legyenek. Szeretnénk elhozni ügyfeleinknek, ruháiknak és egyéb fehérneműiknek a piac legjobb minőségű és legfelejthetetlenebb termékét.