Történetünk

Hogyan született a Giovani® márka

 

Márkánk és termékeink alapos piackutatás és gyártási lehetőségek feltérképezése után születtek meg. Az egész folyamatra sok időt szántunk, hogy Önöknek a lehető legjobb minőséget kínálhassuk. Koncepciónk válaszként született arra a kérdésre, hogyan érhetjük el, hogy a ruha illatos legyen akkor is, ha nem használunk hagyományos parfümöt. A célunk az volt, hogy a frissen mosott textíliák ne csak tiszták legyenek, hanem hosszan tartó illattal is átitatódjanak. A szokásos öblítők illata rövid ideig érződik, vagy egyáltalán nem. Így elvesztik az értelmüket. Mosóparfümeink azonban a mosás után is sokáig megőrzik illatukat.

Engedje meg, hogy megosszuk Önnel azt az utat, amelyet bejártunk, hogy létrehozhassuk nemcsak ezeket a luxus mosóolajoka, hanem azokat a különleges termékeket is, amelyek idővel csatlakoztak hozzájuk.

lina
DEC 2022
kvapka
JAN 2023
kvapka
ÁPR/MÁJ 2023
kvapka
JÚN/JÚL 2023
kvapka
AUG/SZE 2023
kvapka
NOV/DEC 2023
kvapka
DEC 2023/JAN 2024
kvapka
ÁPR 2024
kvapka
MÁJ/OKT 2024
kvapka
NOV 2024
kvapka
NOV/DEC 2024
kvapka
ÁPR 2025
kvapka
MÁJ 2025
kvapka
MÁJ 2025
kvapka
JÚN/JÚL 2025
kvapka
smile kvapka

 

ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
DEC 2022

A MÁRKA INDULÁSA ÉS AZ ELSŐ KIHÍVÁSOK

2022 Mikulás napján hivatalosan is elindítottuk értékesítésünket első két webáruházunkban Szlovákiában és Csehországban. Egy prémium weboldalt hoztunk létre, amely máig inspirációt jelent sok más e-shop számára.

Ezt több mint egyéves illatteszting előzte meg. Több mint 30 olasz mosóparfüm márkát és az összes helyi lehetőséget kipróbáltuk. Célunk az volt, hogy megalkossunk olyan parfümöket, amelyek egyértelműen a legerőteljesebbek és legtartósabbak a piacon.

A Giovani® végleges logóját 148 terv közül választottuk ki, a címkék pedig 133 különböző vizuális koncepcióból születtek meg. Elindultak az első kampányok, befutottak az első rendelések, és mi izgatottan figyeltük vásárlóink reakcióit. Ekkor kezdődött el a mi történetünk.

A MÁRKA INDULÁSA ÉS AZ ELSŐ KIHÍVÁSOK
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
JAN 2023

RAKÉTASZERŰ INDULÁS ÉS SZEMÉLYES ÁTVÉTELI PONT

Már januárban hatalmas érdeklődés mutatkozott termékeink iránt. Illat, minőség és design azonnal elbűvölte a vásárlókat. Az első mosóparfüm-széria villámgyorsan elfogyott. A reakciók minden várakozásunkat felülmúlták, és megerősítették, hogy jó úton járunk. Ezzel párhuzamosan megnyitottuk első személyes átvételi pontunkat Kassán, ahol a vásárlók közvetlenül is átvehették rendeléseiket. Ez a rugalmasság és minőség kombinációja már az év elején biztos alapot adott erős indulásunkhoz.

RAKÉTASZERŰ INDULÁS ÉS SZEMÉLYES ÁTVÉTELI PONT
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
ÁPR/MÁJ 2023

TERJESZKEDÉS ÉS POZITÍV ÉRTÉKELÉSEK HULLÁMA

Áprilisban teljes erővel elindítottuk értékesítésünket Magyarországon, és megnyitottuk új webáruházunkat. A Giovani® márka rövid idő alatt a határokon túl is elnyerte a vásárlók bizalmát. A visszajelzések rendkívül pozitívak voltak. Az olyan hiteles portálokon, mint például az Árukereső, több ezer lelkes értékelés jelent meg. Minőségi filozófiánk, a részletekre való odafigyelés és a kivételes vásárlói élmény meghozták eredményüket. Elismerést vívtunk ki, és inspirációt adtunk sok versenytársnak is.

TERJESZKEDÉS ÉS POZITÍV ÉRTÉKELÉSEK HULLÁMA
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
JÚN/JÚL 2023

LIMITÁLT KIADÁSOK ÉS LUXUSOS ÚJ DIZÁJN

A 2023-as nyár az újdonságok jegyében telt. Két exkluzív limitált mosóparfüm-kiadás érkezett: a zöld, édesen friss METALLIC GREEN és a vörös RED CASHMERE, amelyet egy ismert női parfüm ihletett. Mindkét illatot azonnal megszerették a vásárlók, és rekordidő alatt elfogytak. Közben a címkék dizájnját is megújítottuk – arany metálmintákkal, 3D elemekkel és bársonyos felülettel tettük különlegesebbé. Az eredmény még látványosabb, luxusos megjelenés lett, amely tökéletesen tükrözi a Giovani® márka egyedi karakterét.

LIMITÁLT KIADÁSOK ÉS LUXUSOS ÚJ DIZÁJN
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
AUG/SZE 2023

VÉDJEGY ÉS BELÉPÉS A ROMÁN PIACRA

A Giovani® márka egyre erősebb szereplővé vált a piacon, ezért hivatalosan is levédettük védjegyként. Ez a lépés megóvja egyedi ötleteinket és termékeinket a másolástól. A Giovani® egyedülálló – az alapoktól kezdve minőségre, luxusra és saját identitásra épült. Szeptemberben egy újabb mérföldkőhöz értünk: beléptünk a román piacra, ahol elindítottuk webáruházunkat, és így milliók számára tettük elérhetővé termékeinket. Márkánk tovább növekszik – nemcsak értékben, hanem földrajzilag is.

VÉDJEGY ÉS BELÉPÉS A ROMÁN PIACRA
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
NOV/DEC 2023

ÚJ TEREK, ILLATGYERTYÁK ÉS AZ ELSŐ ÜZLET MEGNYITÁSA

2023 végén az óriási növekedés új kihívások elé állított bennünket. Új helyszínre költöztünk, amely ötször nagyobb volt, mint az előző, ám rövid időn belül ez is megtelt. Néhány héttel később már külső raktárakat is igénybe kellett vennünk. Közben bemutattuk a Giovani® illatgyertyákat, amelyek ugyanazokban a népszerű illatokban készültek, mint mosóparfümeink. A természetes pálmaviasz és a prémium design azonnal helyet talált a vásárlók otthonaiban. És pontosan egy évvel a márka születése után megnyitottuk első üzletünket Kassán – egy luxus bemutatótermet a város szívében.

ÚJ TEREK, ILLATGYERTYÁK ÉS AZ ELSŐ ÜZLET MEGNYITÁSA
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
DEC 2023/JAN 2024

ELSŐ ÉVFORDULÓ ÉS ÚJ TERMÉSZETES TERMÉK

Egy év a piacon elég volt ahhoz, hogy bebizonyítsuk: a Giovani® a leggyorsabban növekvő mosóparfüm márka a régióban. Olyan sikert értünk el, amelynek nincs párja ebben a szegmensben az első évben. Új lendülettel vágtunk neki a 2024-es évnek, és kínálatunkat környezetbarát szárítógolyókkal bővítettük. Ezeket kézzel készítjük, 100% természetes gyapjúból, egy szlovák juhfarmmal együttműködve. Ezzel a termékkel is megerősítjük elkötelezettségünket a minőség, a fenntarthatóság és a helyi gyártás iránt.

ELSŐ ÉVFORDULÓ ÉS ÚJ TERMÉSZETES TERMÉK
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
ÁPR 2024

KETTŐS TERJESZKEDÉS ÉS A VÁRVA VÁRT ÚJDONSÁG

Áprilisban két fontos mérföldkövet is elértünk. Megnyitottuk webáruházainkat Németországban és Ausztriában, így további 93 millió ember számára váltak elérhetővé termékeink. Ezek a piacok kulcsfontosságú lépést jelentenek a Giovani® nemzetközi terjeszkedésében. Ugyanakkor bemutattuk a régóta várt FRANCIS SIGNATURE illatot, amelyet egy ikonikus parfüm inspirált. A fejlesztést már az előző év őszén bejelentettük, és a piaci bevezetés hatalmas vásárlói érdeklődést váltott ki.

KETTŐS TERJESZKEDÉS ÉS A VÁRVA VÁRT ÚJDONSÁG
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
MÁJ/OKT 2024

ÚJ ILLATOK ÉS BELÉPÉS STRATÉGIAI PIACOKRA

Tavasszal két új mosóparfüm illatot mutattunk be: a frissen mosott ruhát idéző FRESH COTTON-t és az egyedülálló, édes ITALIANO parfümöt, amelyet a vásárlók azonnal megszerettek. A következő hónapokban két kiemelt országban is megjelentünk: Olaszországban, az illatok szülőhazájában, és Lengyelországban, Közép-Európa egyik legnagyobb gazdaságában. Ezek a belépések új kihívásokat és elvárásokat hoztak, amelyeket sikeresen teljesítettünk. Elégedett vásárlóink száma a különböző piacokon meghaladta a 750 000-et.

ÚJ ILLATOK ÉS BELÉPÉS STRATÉGIAI PIACOKRA
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
NOV 2024

KÖRNYEZETBARÁT ÚJDONSÁG ÉS TERJESZKEDÉS A BALKÁNON

Alig egy hónappal több új illat bevezetése után bővítettük kínálatunkat egy környezetbarát alternatívával – mosócsíkokkal. Ez egy modern, könnyű és kompakt megoldás, amely nemcsak a háztartásokban spórol helyet, hanem a bolygót is kíméli. Ugyanebben az időszakban folytattuk terjeszkedésünket. Márciusban beléptünk a horvát piacra, egy hónappal később pedig Szlovéniába is. Az új piacok megnyitása a korábbi tapasztalatoknak köszönhetően zökkenőmentesen zajlott. A Giovani® így tovább viszi vízióját: Európa-szerte a háztartási illatok piacának vezető márkájává válni.

KÖRNYEZETBARÁT ÚJDONSÁG ÉS TERJESZKEDÉS A BALKÁNON
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
NOV/DEC 2024

ÚJ ILLATOK ÉS KARÁCSONYI LIMITÁLT KIADÁS

Az év vége az illatokról szólt. Három új mosóparfümmel bővítettük kollekciónkat: a friss citrusos és krémes árnyalatú LEMON BOUNTY, az orientális fűszeres tónusú SPICY KISS, valamint az első férfi illatunk, a MYSTIC MAN. Emellett vásárlóinkat megleptük egy karácsonyi kiadással is: a CHRISTMAS PIE mosóparfüm és illatgyertya formájában volt elérhető. Az alma, a fahéj és a szegfűszeg kombinációja ünnepi hangulatot vitt az otthonokba, és ez a limitált kiadás gyorsan kedvelt ajándékká vált. Az elérhető illatok száma így 17-re emelkedett.

ÚJ ILLATOK ÉS KARÁCSONYI LIMITÁLT KIADÁS
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
ÁPR 2025

BELÉPÉS AZ ALLEGRO-RA ÉS VÁSÁRLÓI ELISMERÉSEK

Áprilisban két nagy hírt ünnepelhettünk. Termékeink immár elérhetők Lengyelország legnagyobb online piacterén, az Allegro.pl, platformon, amelyet havonta több mint 22 millió felhasználó látogat. Ennek köszönhetően még közelebb kerülünk a lengyel vásárlókhoz, és tovább erősítjük pozíciónkat a dinamikus e-kereskedelmi piacon.

Ugyanakkor rengeteg rendkívül pozitív értékelést kaptunk, amelyek megerősítik vásárlóink bizalmát szerte a különböző országokban. Ez a bizalom motivál bennünket abban, hogy ne lassítsunk, és folytassuk azt, amit a legjobban tudunk – elhozni a szépséget, az illatokat és a minőséget a mindennapi életbe.

BELÉPÉS AZ ALLEGRO-RA ÉS VÁSÁRLÓI ELISMERÉSEK
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
MÁJ 2025

RÉGÓTA VÁRT MOSÓGÉLEK

Vásárlóink kívánságára kínálatunkat egy új termékkel bővítettük, amely tökéletes összhangban működik a jól ismert mosóparfümjeinkkel. A Giovani® mosógélek magas hatékonyságot ötvöznek környezetbarát szemlélettel. Koncentrált összetételüknek köszönhetően már alacsony hőmérsékleten is hatékonyan távolítják el a szennyeződéseket, miközben óvják a textíliák színeit és szerkezetét. Finom illatuk harmonikusan egészíti ki mosóparfümeinket, felerősítve és meghosszabbítva azok hatását. Két változatban érhetők el: FRESH - eukaliptusz és citrus friss illatával, valamint SWEET - lágy virágos aromával.

RÉGÓTA VÁRT MOSÓGÉLEK
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
MÁJ 2025

ÚJ TERMÉKKATEGÓRIA: GIOVANI® PARFÜMÖK

Az illatokból, amelyeket már ismertek és szerettek, most testre szánt parfümöket alkottunk – az élmény még személyesebb formájáért. Évek fejlesztése és vásárlóink kívánságai után elhoztuk a Giovani® történetének eddigi legnagyobb újdonságát. Ezek a parfümök ikonikus mosóparfümeink természetes folytatásai. Megőrzik azok egyedi karakterét, és egy szinttel magasabbra emelik – közvetlenül a bőrön. Magas, 20–30% közötti koncentrációjuknak köszönhetően a Giovani® parfümök az úgynevezett extrait de parfum kategóriába tartoznak, így rendkívül tartósak és érzékiek.

ÚJ TERMÉKKATEGÓRIA: GIOVANI PARFÜMÖK
ciara ciara
 
ciara ciara kvapkakvapka
JÚN/JÚL 2025

TERJESZKEDÉS BULGÁRIÁBA ÉS GÖRÖGORSZÁGBA

A korábbi hónapok sikeres piacnyitásai után 2025 nyarán két új országba is beléptünk – Bulgáriába és Görögországba. Termékeink, a mosóparfümöktől kezdve a gyertyákig és más kiegészítőkig, immár azok számára is elérhetők, akik Délkelet-Európában keresik a minőséget, a design-t és a különleges illatokat. Görögország újabb fontos mérföldkő a Giovani® számára az egész európai piacon való erős pozíció kiépítésének útján. Mert az illat mindig utat talál – nyelvtől és határoktól függetlenül.

TERJESZKEDÉS BULGÁRIÁBA ÉS GÖRÖGORSZÁGBA

 

 

a márkáról Giovani

 

Hosszú piackutatás után jutottunk el a parfümillat-esszenciákat tartalmazó mosóolajok gyártásának lehetőségéhez. Eredetileg ezek a mosóolajok Olaszországban készültek, innen ered márkánk neve is, amely az olasz Giovani® nevet viseli. Mindenre külön odafigyeltünk. Úgy a termékre, mint a logónkra is, amelyet grafikusok egész csapata alkotott meg. A logónk első arcképei a nagy G betű különböző változatai voltak. Végül az az ötletünk támadt, hogy a logóba belekomponáljuk egy csepp körvonalait is, ami azt jelképezi, hogy az olajalapú mosóparfümeink folyékony halmazállapotúak. A Giovani® logó termékeink luxusminőségét fejezi ki. A Giovani® parfümöket az Európai Unióban fejlesztettük ki, ami garantálja a lehető legmagasabb minőségi szintű kidolgozásukat. A piacon lévő legjobb minőségű illatesszenciákhoz és összetevőkhöz minden mosóparfüm szülőföldjén, Olaszországban jutottunk hozzá. Olyan anyagokat válogattunk össze, amelyeknek nincs káros hatása a bőrre, mint az, sajnos, egyes termékek esetében előfordul.

A Giovani® termékcsalád fejlődése

De térjünk még vissza utunk elejére. Nagyon alaposan megfontoltuk, hogy ki fogja számunkra ezeket a termékeket fejleszteni, megkezdtük maguknak az illatoknak a tesztelését. A megfelelő, koncentrált illatesszenciák és összetevők kiválasztása több, mint 9 hónapig tartott csak azért, hogy a legideálisabb illatokat válogathassuk össze önöknek.

Mielőtt megkezdtük volna mosóparfümjeink fejlesztését, már meglévő márkákat teszteltünk. A kezdeti tervünk az volt, hogy a már meglévő márkák egyikét hozzuk be. Ezért igyekeztünk minél nagyobb mennyiségű olasz mosóparfümöt letesztelni. Ezek a termékek ugyanis éppen Olaszországban jöttek létre. Az olasz piacon több mint 40 különböző mosóparfümmárka található. Így tehát szinte mindegyik gyártót és forgalmazót megszólítottuk. És megközelítőleg 30 olasz márkát teszteltünk le. A tesztelések során fokozatosan arra a megállapításra jutottunk, hogy az olasz mosóparfümök illatának intenzitása, sem tartóssága nem megfelelő. Egy márka sem felelt meg elvárásainknak, amelyeket egyes szlovák ügyfelek véleményei alapján támasztottunk. Az olasz mosóparfümök nem sokban különböztek a hagyományos öblítőktől. Bár némely márka illatosabb volt, de sosem volt az igazi.

A már meglévő olasz márkák alapos tesztelését követően úgy döntöttünk, hogy saját terméket fogunk gyártani és saját márkát hozunk létre. Az előkészületek és a fejlesztés hosszú hónapjai következtek, ami parfümszakértők és specializált gyártók együttműködésével történt. Illatainkat parfümszakértők csapata tervezte meg és hozta létre. A parfümök keverése bonyolult alkímia, ezért nagyon örülünk, hogy a fejlesztés során rendelkezésünkre állt ezeknek a szakembereknek a csapata.

A Giovani® termékek rendkívül koncentráltak, parfümesszenciákat tartalmaznak, amelyek tökéletesen átillatozzák ruháját és otthonát is. Nemcsak magáról az illatról van szó, hanem az illat minőségéről, tartósságáról is, illetve az is fontos, hogy ne irritálja a bőrt. Az illatok összeválogatása során arra is odafigyeltünk, hogy márkánk különböző aromákat tartalmazzon, amelyek között megtalálhatók az édes, az üde, vagy akár a fűszeres illatok is. A Giovani® termékek közé olyanokat is besoroltunk, amelyeket világmárkák ihlettek, mint például a Dolce Gabanna vagy az Yves Saint Laurent, vagy egyéb neves márkák. Mivel egyes parfümök a világpiac állócsillagai, elengedhetetlen volt számunkra, hogy az olajalapú mosóparfümeink ugyanazt az illattónust viseljék, amit egészen biztosan minden ügyfelünk nagyra fog értékelni.

Az elkészült termékeket illatuk szerint különböző színű csomagolásba osztottuk. Ez a szín szorosan összefügg a névvel és egyben az illattal is. Mindegyik szín és megnevezés az adott olaj illatát képviseli. Hat alap mosóparfümünk van. Viszont specialitásunkat a korlátozott darabszámban kapható illatok jelentik, amelyeket bizonyos anyagokkal egészítettünk ki és koncentráltabbak is. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a többi parfümünk jelentősen gyengébb lenne. A korlátozott darabszámban kapható kollekció azért is különleges, mert mivel egy kicsit koncentráltabb, elég kisebb mennyiséget használni belőle. Darabszáma korlátozott, és miután elfogy, már nem lesz megtalálható kínálatunkban. Általában a drága világhírű parfümök alapján készül. A korlátozott darabszámban kapható illatot rendszeresen cserélni fogjuk, például évszakok szerint vagy az előnyben részesített illatok szerint, a parfümvilág irányvonalai szerint, amihez a tapasztalt szakértőink csapata is igazodik a Giovani® márka korlátozott darabszámban kapható illatainak tervezése során.

 

A márkánk és a mosóolajok megalkotása során nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy ezek a termékek magas minőségűek legyenek, hosszantartó illatot és intenzitást biztosítsanak, ártalmatlanok és nem utolsó sorban páratlanok legyenek. Szeretnénk elhozni ügyfeleinknek, ruháiknak és egyéb fehérneműiknek a piac legjobb minőségű és legfelejthetetlenebb termékét.

 

A Giovani márka története