Árukereső.hu

Miért nem lehet ingyenes a minták postaköltsége

Mert a postaköltségért a szállítmányozó cégeknek fizetünk, ahogyan abszolút minden webáruház fizet nekik, és nem adományozhatjuk el a pénzt. NINCS INGYENES postaköltség. Mindig fizetni kell érte. Irreális, hogy egy olyan alacsony rendelés esetén, mint  minta, ingyenes postaköltséget biztosítsunk. Cégünk nem támogatja ezt a reklámfogást, amelyet néha olyan cégek használnak az ügyfelekkel szemben, amelyek a szállítási költségeket a termék árrésében rejtik el, és úgy tesznek, mintha ingyenes postaköltséget kapna. Nem kapja, hanem a termék árában fizeti meg, amelynek árából így kiderül, hogy csak mesterségesen fel van fújva ezekkel a költségekkel, ami nem az ilyen termék minőségéről, hanem inkább az alacsony költségű előállításáról tanúskodik. Ön tehát nem a termék minőségéért fizet a termék árában, hanem az eladó által fizetett tényleges postaköltségek rejtett költségeiért. Egyetlen fuvarozó sem fog több ezer csomagot ingyen kiszállítani bármelyik webáruházba.

ingyenes szállítás minták
Giovani® bejegyzett védjegy, és a legmagasabb mosodai parfüm minőséget képviseli a piacon. Ennél jobb minőségű terméket nem fog találni a piacon. Magas minőségű termékeket gyártunk, ezért nem tudunk magunknak reális szállítási költséget adni  a termék árrésébe, és úgy tenni, mintha "a szállítás ingyenes" lenne. Nem az, mi fizetünk érte. A nálunk lévő termékek ára a minőségüket tükrözi, nem pedig a valós postaköltséget, amit a fuvarozóknak fizetünk. Nálunk nincsenek olcsó, olcsó termékek. Az ingyenes szállítás vagy a mértéktelen kedvezmények általában a nem jövedelmező, alacsony kamatozású, nehezen eladható, rosszabb minőségű termékekre vonatkoznak, amelyeket a kiskereskedő nem tud eladni, raktáron hevernek stb. Nálunk nincsenek ilyen termékek. A mi márkánk iránt óriási az érdeklődés, mivel már első ránézésre is a legmagasabb minőségű a piacon.

Az 19 634,00 HUF feletti rendelések esetén ingyenes szállítást kínálunk, de nem szeretnénk reklámtrükköket alkalmazni vásárlóinkkal szemben olyan kifejezésekkel, mint "ingyenes szállítás" még alacsonyabb rendelések esetén is, és ezzel megtéveszteni a vásárlókat, vagy csökkenteni a termékek és a nyújtott szolgáltatások minőségét stb.

Márkánk a kiváló minőségű termékekkel, de gyors kiszolgálással is megnyerte a vásárlókat. A Giovani® a leggyorsabban növekvő mosodai parfüm márka a szlovák piacon és a szomszédos országok más piacain. Egyetlen más mosodai parfüm márka sem növekedett olyan gyorsan, mint a Giovani® a piacra lépése után. Az első 9 hónap alatt elértük azt, ami más márkáknak több évbe telt. A piacon 2022 decembere óta vagyunk jelen. Szeretnénk fenntartani a minőségünket. Ezért biztos lehet benne, hogy nálunk valódi értéket és magas minőséget fizet. Mert a minőségnek is van értéke.

A normál ár, amit minden jól kialkudott szerződéssel rendelkező webáruház a legolcsóbb szlovákiai szolgáltatónak fizet, kb. 883,53 HUF (+ esetleg utánvétha a küldemény utánvétes) És körülbelül ugyanennyit fizetnek a lehető legkisebb és legkönnyebb küldeményért (minták). Napi több ezer megrendelés esetén az ingyenes postaköltség biztosítása naponta több ezer eurós pénzügyi veszteséget jelentene a kiskereskedő számára.

Az "ingyenes" postaköltség számszerű kiszámítása

ingyenes szállítás a mintákonHa még mindig nem érthető, hogy miért nem lehetséges, normális és gazdaságilag ésszerű egy webáruház számára, hogy ilyen kis értékű megrendelések esetén is ingyenes postaköltséget biztosítson, akkor próbáljuk meg ezt egy példával konkrétabban szemléltetni: ha egy webáruháznak pl. naponta 3.000 mintarendelése van, akkor az összes küldemény postaköltségét kb. 392 680,00 HUF kell megfizetnie a fuvarozónak. Mivel a webáruház még ilyen alacsony rendelési érték esetén is ingyenesen biztosította a postaköltséget a vásárlónak, ez a webáruház számára napi 392 680,00 HUF körüli, havi 82 168 290,00 HUF veszteséget jelent.

A vállalat pénzügyi stabilitása és felelőssége szempontjából, a vállalat termékei és szolgáltatásai minőségének fenntartása, fenntartása, esetleg még javítása szempontjából rendben van-e, hogy önkéntesen ilyen hatalmas pénzügyi veszteségeket vállal? És mindezt csak azért, hogy a webáruház a vásárlók széles körét vonzani tudja? Normális dolog, hogy a kukába dobott havi 82 168 290,00 HUF körüli összeggel vásárolnak vásárlókat? Felelősségteljes-e egy ilyen cég magatartása az állami hatóságok, a munkaügyi felügyelet, az adóhivatal és így tovább?

 

Mi a tanulság?

Ha minőségi terméket keres, amelyet használni tervez, és élvezni fogja annak csúcsminőségű hatásait, akkor nem érdemes habozni a postaköltségként fizetendő fejjel lefelé álló euró miatt. Megérné megvenni egy rossz minőségű terméket, amelyet soha többé nem fogsz megrendelni, csak azért, mert a postaköltség "ingyenes" volt, amikor megvette? Nem érte meg. Ha minőséget keres, ne a legnagyobb kedvezményt keresse az interneten. Mert ott biztosan nem fogja megtalálni a kívánt minőséget. A minőségi termék és szolgáltatás mindig ér valamit.